«Έως την ηλικία των πέντε ετών, ήμουν φιλάσθενος. Τότε ήταν (το 1897) που άρχισα την εκπαίδευση μου στο Koryu Jujutsu στη σχολή του θείου μου Choujiro Ebashi.
Η εξάσκηση μου βασιζόταν πάντα στην παραδοσιακή εκπαίδευση των Samurai και είμαι από τα βάθη της καρδιάς μου ευτυχής που ήταν ταυτόχρονα ευγενής και αυστηρή.

Όταν μπήκα στα 30 (την 1η Ιουνίου 1921) ο δάσκαλος μου (από το Γυμνάσιο) Tatsusaburo Nakayama, αφού με είχε διδάξει (επί 16 χρόνια) τα βαθύτερα μυστικά και τις δοξασίες της τέχνης του (που ήταν συνδυασμοί Tenjin Shinyo Ryu, Shindo Yoshin Ryu και άλλων υποδιαιρέσεων Jujutsu και Aikijutsu), μου επέτρεψε να είμαι ο διάδοχός του στη σχολή μας (Nakayama Ha).

Κάθε χρόνο, για λόγους προώθησης των ιαπωνικών πολεμικών τεχνών, η Dai Nippon Butoku Kai οργανώνει ένα εθνικό φεστιβάλ. Το 1938, το φεστιβάλ εστίασε την προσοχή του στους δημιουργούς κάθε πολεμικής τέχνης. Κανένας δεν υπήρχε έως τότε για το ιαπωνικό Karate (γιατί αυτό της Okinawa θεωρείτο εισηγμένο). Έτσι, αποφάσισα να λάβω μέρος. Δήλωσα για πρώτη φορά το ιαπωνικό Karate-do και κατονόμασα ως δημιουργό του τον Yoshitoki Shirobei Akiyama (ιδρυτή του Shindo Yoshin-Ryu Jujitsu). Το νέο είδος της τέχνης (που το δίδασκα από το 1934 σε δική μου λέσχη) το καταχώρησα ως "Shinshu Wado-ryu Karate-jutsu"».
.
[ Απόσπασμα από την "Ανοικτή επιστολή" του Ku "Hironori" Ohtsuka προς τους μαθητές του, που γράφτηκε το 1980. ]
.
Πατήστε κλικ επάνω στο χρονοδιάγραμμα για να το δείτε σε μεγέθυνση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο